Termeni și condiții
Termenii și condițiile prezente se aplică tuturor acțiunilor efectuate de către S.C Maniere S.R.L prin intermediul magazinului virtual. Magazinul www.ateliermaniere.ro funcționează în conformitate cu legea statului român. Prin folosirea acestui site, utilizatorul își dă acordul în mod expres, explicit și în cunoștință de cauză referitor la acceptarea termenilor și condițiilor listate pe această pagină. Prin plasarea unei comenzi pe acest site, utilizatorul își dă acordul în mod expres că își ia angajamentul să respecte obligația de plată către S.C Maniere S.R.L conform contractului.
1.Dispoziții generale
Vânzător: S.C Maniere S.R.L, cu sediul social în Județul Iași, Strada Petre Țuțea Nr.2A, bl.907, sc.2, et.1, ap.4 având CIF: 37347786, Nr. de ordine în registrul comerțului: J22/823/2017.
Cumpărător: persoană fizică, juridică sau altă entitate care se înscrie pe site și plasează o comandă care va fi confirmată ulterior de către vânzător.
Comandă: solicitare efectuată de către cumpărător cu scopul de a-și achiziționa unul sau mai multe produse comercializate de către vânzător.
Produse: bunuri comercializate de către ateliermaniere.ro pe care cumpărătorul le poate achiziționa în urma efectuării unei comenzi.
Contract: document justificativ încheiat între cele două părți (cumpărător și vânzător) în baza căruia vânzătorul se obligă să plaseze comanda, iar cumpărătorul se obligă să achite comanda.
2.Informații despre produs
Produsele commercializate de către tealinti.ro sunt produse noi și vin însoțite de factură fiscală conform legislației în vigoare. Produsele sunt livrate în limita stocului disponibil conform prevederilor contractului. Ateliermaniere.ro își asumă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care se produce o eroare de sistem, produsul respectiv nu se mai află în stocul magazinului, produsul este neconform pentru a fi livrat sau din alte motive independente. Prețurile de achiziție coincid cu prețurile aflate pe site. Prețurile afișate la produse sunt exprimate în RON și conțin TVA 0. Cumpărătorul este obligat să achite contravaloarea produselor și taxele de curierat dacă valoarea coșului de cumpărături este mai mică de 250 RON. Valoarea comenzii dumnevoastră nu se va modifica o data ce aceasta este confirmată prin email. Ateliermaniere.ro nu oferă nici o garanție în afară de cele prevăzute de legislația aplicabilă pe teritoriul României. Nu suntem responsabili pentru eventualele diferențe de culoare ce pot apărea între imaginea afișată pe monitorul dumneavoastră și culorile produsului sau decalajele ce pot apărea în legătură cu dimensiunea produselor datorită particularitalilor acestora.
3. Drepturile consumatorului (persoană fizică) prevăzute în Legea nr.449/2003, art. 9-14:
“Art. 9 – Vanzătorul este răspunzător fată de consumator pentru orice lipsă a conformitătii existentă la momentul când au fost livrate produsele. Art. 10 – În cazul lipsei conformitătii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a prețului ori de rezoluțiunea contractului privand acest produs, în condițiile art. 13 și 14. Art. 11 – (1) În cazul lipsei conformitătii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepția situației în care măsura este imposibilă sau disproportionată. (2) O măsură reparatorie va fi considerată că disproportionată, dacă ea impune vanzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparație cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare: a. valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsă de conformitate; b. importantă lipsei de conformitate; c. dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator. (3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente. (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acestă a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate a produsului. (5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi. Art. 12 – Noţiunea fără plată, prevăzută la art. 10 şi 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare. Art. 13 – Consumatorul poate solicită o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri: a. dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului; b. dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă; c. dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator. Art. 14 – Consumatorul nu este îndreptățit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.”
4. Prelucrarea datelor personale:
Prin completarea datelor dvs. în formularul de creare de cont și/sau de Comandă înțelegeți că datele dvs. personale vor fi incluse în baza nostră de date și că vor fi prelucrate în temeiul contractului electronic dintre părți (Termeni și condiții).
Există însă și posibilitatea ca societatea noastră să vă transmită oferte personalizate în cazul în care ați efectuat cel puțin o dată o comandă pe website-ul nostru, fără ca dvs. să vă fi abonat la newsletter sau în cazul în care aveți un cont creat în website-ul nostru (existând o relație contractuală de utilizare a website-ului), având la bază interesul nostru legitim în scopuri de marketing și publicitate (art. 6 (1) f din GDPR).
5. Comandă
Pentru efectuarea unei comenzi este necesar ca bunurile dorite să fie adăugate în coșul de cumpărături. După ce sunt adăugate bunurile în coș, acestea vor fi împachetate și trimise către destinatar în cel mai scurt timp posibil de la finalizarea comenzii. Dacă nu se efectuează finalizarea comenzii, produsele adăugate în coș nu vor fi rezervate în vederea expedierii către client.O dată cu finalizarea comenzii, cumpărătorul garanteza că datele pe care le-a furnizat pentru procesul de cumpărare sunt corecte, complete și adevărate în momentul plasării comenzii. Comanda se consideră finalizată din momentul în care cumpărătorul primește confirmare electronică prin email și urmează apoi să între în procesul de livrare.
6. Modalitate de plată
Plata se efectuează cu cardul sau prin ramburs în momentul primirii coletului.
Comenzile plasate pe teritoriul României au următoarele costuri de transport:
• Gratuit la cumpărături mai mari de 250 RON;
• 17 RON la plata cumpărăturilor online;
7. Anularea comenzii
Anularea comenzii este aplicabilă doar clienților persoane fizice, conform legislației în vigoare.
8. Reclamații
În cazul unor eventuale conflicte între S.C Maniere S.R.L și clienții săi, se va încerca mai întâi rezolvarea lor pe cale amiabilă în minim 30 de zile lucrătoare. Dacă rezolvarea pe cale amiabilă între cele două părți nu va fi posibilă, conflictul se va conform legilor vigoare.
9. Fraudă
Orice încercare de a accesa datele personale ale altor utilizatori, de a modifica conținutul site-ului ateliermaniere.ro sau de a afecta performanțele serverului pe care lucrează site-ul ateliermaniere.ro, va fi considerată tentativă de fraudă și va fi pedepsită de către autoritățile competente conform legislației în vigoare.